Garanția produselor
WINSYS COMPUTERS SRL respectă prevederile de garanție conform legislației românești în vigoare. Detalii clare legate de aceste garanții sunt date de către certificatele de garanție ale produselor. Unele produse pot avea termene diferite de garanție pentru anumite componente ale produsului.
Produsele beneficiază de o garanție de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003, astfel cum această a transpus Directiva 1999/44/CE privind vânzarea de bunuri de consum și garanțiile conexe iar dacă dacă în prezentarea produsului este precizat un termen mai lung de garanție decât cel legal, se aplică termenul mai lung.
Produsele comercializate de WINSYS COMPUTERS SRL sunt noi, în ambalaje originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
Garanția se aplică condițiilor normale de utilizare și este valabilă numai pentru produsele achiziționate și plătite de Client de la WINSYS COMPUTERS SRL. Clientul înțelege faptul că producătorul/importatorul nu își asumă responsabilitatea pentru defectele generate de o terță parte sau de către Client (furnizor servicii de telefonie, provider internet, furnizor electricitate, deteriorarea produsului la transport de către Client sau lipsa ambalării corespunzătoare de către Client etc). Defectele astfel cauzate înlătura beneficiul garanției. Produsele defectate din cauza utilizării necorespunzătoare sau a folosirii acestora în alte scopuri decât cele pentru care au fost proiectate, sau din cauza intervențiilor asupra lor de către persoane neutorizate nu vor putea constitui obiectul garanției.
În cazul în care se invocă lipsa de confomitate a produsului de către Client și această este constatată de WINSYS COMPUTERS SRL, Clientul are dreptul de a solicită că măsură reparatorie în primul rând repararea produsului sau înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plata, cu excepția cazului în care măsură este imposibilila sau disproporționată.
Măsura va fi considerată ca disproporționată dacă impune în sarcina WINSYS COMPUTERS SRL costuri care sunt nerezonabile în comparație cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate, importantă lipsei de conformitate sau dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru Client.
Măsura reparatorie va fi dispusă numai dacă în urmă verificării produsului a cărui neconformitate se invocă de către Client, WINSYS COMPUTERS SRL constată că defectul există și că solicitarea clientului este întemeiată. Produsul este verificat în vederea constatării lipsei de conformitate la punctul de lucru al WINSYS COMPUTERS SRL în urmă preluării acestuia de la Client. Costurile de transport de la Client în aceste situații vor fi în sarcina WINSYS COMPUTERS SRL
În cazul în care nu se poate dispune ca măsură reparatorie repararea/înlocuirea produsului a cărui neconformitate a fost constatată de WINSYS COMPUTERS SRL, Clientul va fi informat în acest sens. În cazul în care Clientul a plătit prețul produsului, sumele vărsate că plata vor fi rambursate de către WINSYS COMPUTERS SRL în termen de maximum 14 zile, cu excepția cazului în care părțile convin altfel.